2011年5月3日 星期二

狗狗去露營 灣仔

帶Woody 蕃薯去灣仔露營,由馬料水碼頭出發,兩個小朋友都勁興奮。


坐了成2個鐘船~途中轉船時都幾煩,不過帶狗狗去就坐船啦


到達營地,狗狗一馬當先視察環境


蕃薯係草都食的,失禮曬...


Woody幫我睇實蕃薯


灣仔已黎過好多次啦,覺得如果帶狗露營,這裏是不錯的選擇~


沒有拍下帳幕,我們的是在灣仔實見到的迪卡濃一房一廳營,今晚狗狗要做廳長。


佢地食的係寶路烏冬。


枕頭與狗


好好訓呀!~


早上帶佢地散步,Woody 在陌生地方是很乖的,在家則另作別論


蕃薯係唔鍾意望鏡頭的


蕃薯平日好少運動,成日停低扮燒豬


已經行左好耐,好熱呀


圍住灣仔行,途中都有d風景的



蕃薯表演軟骨公,哈哈

休息下先


woody今次表現very good,下次再帶你露營


做咩爬到咁高呢?


食完飯,帶佢地玩水~


蕃薯就不太合作,我懷疑佢係港女


woody 係鍾意玩水的,可惜天生腳短,游不到多遠


蕃薯就不太合作,我懷疑佢係港女


我無力啦


累了


係時候返屋企啦





我地的行李,灣仔標準裝備


兩隻小朋友累了,尤其是蕃薯,據說佢返到屋企訓左3日3夜先醒




小資料 : 這次去灣仔是坐船去,坐船返的。但其實坐船去很花時間(>2小時),回程要尾班船才直接返到馬料水,但因船家收工會開快左﹐而且不用轉船,因此推介去程由黃石碼頭轉船(不用步行)或小巴至海下灣(步行25分鐘)過去,回程則可坐船直返馬料水 。

2 則留言:

  1. 你好, 請問回程時尾班船(5:00PM)有灣仔→ 馬料水 ?

    回覆刪除
  2. http://www.td.gov.hk/tc/transport_in_hong_kong/public_transport/ferries/service_details/index.html#k06

    回覆刪除